torsdag 24 september 2009

Ikväll är det premiär

Ikväll startar elitserien 2009-2010 för Luleå Hockey på bortaplan mot grannrivalen Skellefteå. Det ska bli spännande att följa det nya laget. Jag har egentligen inte följt med så mycket i alla lagens värvningar och förluster av spelare men jag har sett att Luleå tippas nånstans i mitten av tabellen av de så kallade "förståsigpåarna". De tips jag har sett tror att Luleå ska placera sig mellan fyra och åtta i tabellen.

Det ska bli ännu mer spännande att se hur Coop arena ser ut efter ombyggnationen. På lördag får vi se bilder från den nya arenan när Luleå möter Södertälje hemma och på måndag får jag möjlighet att själv gå på hockey där uppe då Luleå möter Linköping. Love får vara hos sin farmor och farfar då.

2 kommentarer:

Dust sa...

Välkommen till nya C A på måndag. Men du borde ta med Love så han får skolas in i rätt arena och lag omgående... Fina foton på honom i föregående inlägg och hårsvallet är kvar!

LINROJ sa...

Jodå han klipps inte i första taget. Jag har köpt hörselkåpor åt honom så han ska kunna följa med. Han får nog följa med vid jul när vi går på hockey för då är nog farmor o farfar bortresta.