onsdag 2 januari 2008

2008

Gott nytt år!

Ytterligare ett år har tagit sin början. 2008, tvåtusenåtta, tjugohundraåtta, MMVIII eller hur man nu vill skriva det.

2007 var ett av mina bästa år på länge. Jag gifte mig med min älskade och bröllopet och allt runt i kring det var en oförglömlig upplevelse. Vi reste runt i USA i en månad och såg Las Vegas, Grand Canyon, stora delar av Kalifornien med bland annat Los Angeles, Highway one, San Fransisco samt Napa Valley och New York. Det var hur häftigt som helst. Vi var på en väldigt behaglig smekmånad på Bali. Jag har studerat kriminologi, ett ämne som jag verkligen velat läsa länge.

Vad kan hända 2008 då för att toppa föregående år? Ett jobb där jag trivs och utvecklas har högsta prioritet. Förhoppningsvis hittar vi vårt drömhus och kan flytta in i det så småningom. Sedan får jag hoppas av hela mitt hjärta att Luleå Hockey inte åker ur elitserien. Och förstås, det mest självklara av allt, att jag, min familj och alla mina nära och kära får vara friska och lyckliga!

Inga kommentarer: