fredag 1 februari 2008

Panik i provhytten

Är jag inte värsta supershopparen så säg. Om tre veckor gifter sig ett par goda vänner till oss, läs mer om detta här. Jag har självklart inget att ha på mig. Promenerade till Åhléns idag, gick ett varv runt hela damavdelningen, tog med mig ungefär 10 klänningar in i provhytten och köpte tre av dem! Köpte även en tröja, en top och en skjorta, dock utan att prova dem. Tack gode Gud för att det finns öppet köp!

Fick panik i provhytten, av flera anledningar. Dels blev jag så svettig - det var ingen lek kan jag säga. Dels upptäckte jag hur blek jag egentligen är och därför måste jag gå och sola NU.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Öppet köp... har du gjort "en Ulla" och burit tillbaka allt?

http://blogg.passagen.se/thojoteji

LINROJ sa...

Jag har inte hunnit bära tillbaka nåt ännu - men det blir säkert några plagg som åker tillbaka...