fredag 14 maj 2010

Jag blev knockad

I onsdags vid 18-tiden drabbades jag av något som måste vara den ökända vinterkräksjukan. Lite konstigt kanske med tanke på tidpunkten på året.

Jag blev helt utslagen, har aldrig varit med om något liknande. Hela onsdagskvällen tillbringades mer eller mindre på ett ställe och jag behöver inte skriva vilket, för det antar jag att ni fattar. Natten genomleds halvt sovande, halvt vaken och gårdagen genomleds darrigt och kraftlöst. Till slut var jag tvungen att försöka äta igår på kvällskvisten och efter det kändes det något bättre. Men det känns fortfarande inte helt bra.

Maken verkar ha klarat sig. Love har haft någon variant på kräksjukan men inte lika häftigt som jag har haft, han har kräkts ett par, tre gånger om dagen i några dagar. Igår kräktes han "bara" en gång så vi får verkligen hoppas att han är på bättringsvägen.

Inga kommentarer: