tisdag 16 december 2008

Botten i toppen!

Vem kunde tro att båda "bottenlagen" i dubbel bemärkelse (tipsen inför säsongen och att de kommer från Norrbotten och Västerbotten), Luleå och Skellefteå, skulle vara i toppen inför juluppehållet?!

Inte jag i alla fall. Jag ber återigen om ursäkt för att jag före och en bit in på säsongen absolut inte trodde på mitt kära Luleå Hockey. Nu känns det som att ingenting kan stoppa oss. Vi är helt enkelt bäst i Sverige just nu. Men vis av erfarenhet vet jag hur fort det kan gå. Ett par, tre förluster skulle med denna jämna tabell innebära några skutt neråt i tabellen. Jag tar absolut inte ut något i förskott. Vi får vara väldigt glada och stolta så länge vi kan spela på detta sätt och ligga så pass högt upp i tabellen.

Jag blir nästan tårögd när jag läser Magnus Nyströms krönika. Men jag skyller på mitt hormonsvall som för tillfället gör att jag har mycket lätt för stora känsloyttringar...

Inga kommentarer: