fredag 20 februari 2009

Ack så fel jag hade!

Fyra omgångar kvar och Luleå är klara för slutspel (det finns kanske en mikroskopisk chans att missa). Vi har dessutom häng på ännu bättre placeringar än den fjärdeplats vi har idag!

Ja vem hade trott att det i början av säsongen? Inte jag i alla fall - ser mitt inlägg från den 3 oktober förra året där jag totalsågade allt. Ack så fel jag hade - men vad glad jag är att jag hade fel! http://linroj.blogspot.com/2008/10/botten-r-ndd.html

Det finns fortfarande förbättringspotential i laget. Barteckos kedja kan lyfta sig många snäpp. Skulle sedan Pierre Johnsson komma tillbaka skulle det självklart kännas extra stabilt för försvaret, men det känns som att en come back är långt borta. Det viktiga för honom är att få veta vad som är fel med hans kropp och vad han kan göra åt det.

Inga kommentarer: