fredag 29 januari 2010

Robinson x 2 ikväll

Vi har spelat in onsdagens och torsdagens Robinsonavsnitt så ikväll blir det att se dem efter varandra. Om man nu inte somnar vill säga. Let's dance hoppas över. På spåret likaså men det kanske spelas in.

Mustig köttgryta med rökig smak till middag. Sallad och vitlöksdressing till. Maken äter tortillas men det hoppar jag över eftersom jag är i första GI-fasen. Det har gått snart två veckor av mitt GI:ande och än så länge går det bra. Idag har jag haft lite ont i huvudet vilket leder till sockersug men jag står emot.

Huvudvärken kanske kommer på grund av avsaknad av frisk luft. Jag och Love har inte varit ut varken igår eller idag. Det har snöat jättemycket här och idag är det dessutom riktigt kallt. Huuu så hemskt. Jag vill ha vår och sommar typ NU.

Imorgon kväll ska vi ha barnvakt. Jag har bokat bord på en restaurang. Maken är ovetandes om detta ännu men jag berättar det ikväll.

Inga kommentarer: