onsdag 27 januari 2010

Slut stjärnor för den här gången

Stjärnorna på slottet är slut. Jag hoppas självklart att det blir en ny säsong kring nästa jul. Det är ett roligt program där framstående svenska skådespelare, sångartister och nu även författare öppnar sig och visar sin privata sida. Det är även lärorikt eftersom man får lära sig en hel del om deltagarna. Dessutom får man skratta en himla massa, åtminstone under den senaste säsongen.

Vilka skulle jag gärna se som deltagare då? Det finns så väldigt många så det är svårt att välja ut några. Förra året gjorde jag en lista med önskedeltagare där bland andra Carola, Mikael Persbrandt och Leif GW Persson stod med. Nu bryr jag mig inte så mycket längre om vem det blir. Jag tror det blir bra oavsett vilka som är med.

Luleå Hockey har både strulat till det och räddat poäng i slutsekunderna de senaste matcherna. Igår gjorde vi en helt otrolig upphämtning mot Brynäs men föll ändå i slutändan. En tröst är att det hade kunnat sluta ännu sämre med tanke på Brynäs stolpskott i slutsekunderna. Men Luleå måste göra något åt sitt box play. Alla Brynäs mål föll under eller i anslutning till ett numerärt underläge.

1 kommentar:

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra