tisdag 28 april 2009

Semester med flyttning

Jag har semester onsdag, vi är helt lediga från jobbet på torsdag, sedan helg, sedan semester måndag-onsdag. Det blir således en åtta dagar lång ledighet för mig. Ja, eller ledig och ledig. Vi ska nämligen flytta. På fredag går själva flyttningen av stapeln. Preliminärt är det åtta kompisar som ska hjälpa till med att bära kartonger, möbler och annat. Utöver det kommer mina föräldrar hit och hjälper till så vi ska nog klara oss bra. Jag hoppas att vi hinner ägna någon av dagarna i helgen till shopping av möbler. Det vi behöver för att kunna packa upp alla kartonger är t ex en bokhylla och ett skrivbord. Sedan ska vi också köpa nytt matbord plus stolar, soffa, soffbord, tv-bänk, säng till sovrum nr 2 osv. Men det får vi ta eftersom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flyttsummering? Väntar ivrigt!
Jag har en jävligt bra inflyttningspresent till er också. BEHÖVER ADRESS. Sms:a.

Martina

LINROJ sa...

Finns på hitta.se fast jag kan sms:a också.