fredag 29 maj 2009

Fortsatta problem med Comhem

Imorse när jag skulle logga in på internet - tror ni att det fungerade? Icke sa nicke. Nu har jag suttit i telefon med Comhem i ungefär en timme men det har fortfarande inte löst sig med det trådlösa nätverket, jag är ansluten via kabel.

Kundtjänstmänniskan som hjälpte mig lovade ringa upp inom en timme, får väl se hur det blir med det...

Det känns ju inte som att man vill sitta i telefon med Comhem varje förmiddag när man ska logga in i datorn, det tar ju en viss tid, även om jag numera är "ledig" så är det inte den starten på dagen som man vill ha.

Jag blir så less!

2 kommentarer:

Lindslay sa...

Fy vad jobbigt! Då är det bättre att inte ha internet alls hemma :)

Anonym sa...

r1f82z2i00 l5c39m1d85 o9r60d9c72 g7n18t4g46 m6r48m9w65 y1s96w6c93