onsdag 27 maj 2009

Sista arbetsdagen avklarad

Så har jag då klarat av den sista arbetsdagen innan jag påbörjar min föräldraledighet från och med imorgon. Känns lite halvkonstigt att vara borta från jobbet i ungefär 1 år och 4 månader.

Bebis nedkomst är beräknad till 15 juni, alltså om drygt 2,5 veckor. Förhoppningsvis hinner jag vara hemma och vila upp mig ett tag innan bebis kommer ut. Men jag vill ju inte att det ska dröja för länge heller, i "värsta" fall kan det vara 4,5 veckor kvar tills bebis kommer ut. Jag kan bara föreställa mig hur less man skulle vara i så fall.

2 kommentarer:

axelina sa...

Vad spännande det måste vara! Att se vad det är för en liten person som kommer in i ert liv!:)

LINROJ sa...

Ja men eller hur, man har ju verkligen ingen aning om vad det är för liten människa eller hur livet kommer att bli...