måndag 25 maj 2009

Nästa helg = bröllop

Nästa helg ska vi på bröllop. Jag har dock tappat räkningen så jag vet inte vilket bröllop i ordningen det är. Men efter detta ser det ut som att det kan bli ett uppehåll, vi är i alla fall inte bjudna på något mer bröllop i dagsläget.

På lördag gifter sig min kusin. Vill dock tillägga att vi inte "bara" är kusiner utan också väldigt goda vänner. Ibland känns det som att det ena utesluter det andra men så behöver det ju inte vara. Bröllopet är i Sandviken eftersom brudgummen kommer därifrån.

Det återstår att se vad jag ska/kan ha på mig. Senast jag provade klänningen som jag hade på ett bröllop i slutet på februari kunde jag ha den, men det är inte säkert jag kan ha den nu... Måste göra ett test på onsdag/torsdag - annars måste det bli nåt slags panikköp. Varför inte något slags tält?!

Inga kommentarer: