torsdag 22 februari 2007

Tentaplugg

Den ena dagen har varit märkbart lik alla de andra den här veckan. Stiger upp. Pluggar. Äter frukost. Pluggar. Äter lunch. Pluggar. Tränar. Pluggar. Äter middag. Eventuellt pluggar jag en stund här också. Men jag pluggar i alla fall inte på natten...

Det snöar ymnigt i Stockholm och det har det gjort hela dagen. Förmodligen är det jättekaos i trafiken men eftersom jag inte varit utanför dörren idag så vet jag inget om det.

Ikväll är det dags för hockey igen men det blir bara upprepningar om jag ska skriva vad jag tycker, tänker och känner inför detta så jag nöjer mig med att hoppas att Luleå över Malmö på bortaplan med 3-2.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du var ett mål ifrån, liksom jag. Fast jag trodde på seger för "oss" med 5-2...

http://blogg.passagen.se/thojoteji

Unknown sa...

Visit This Link click here for info see here now go to website our website buy replica bags