onsdag 28 februari 2007

Vilken miss!

Det är bara att konstatera att jag missade typ världens bästa hockeymatch ikväll då jag valde stå-upp komedi före Frölunda-Luleå. Fick täta rapporter om hur matchen gick så det var svårt att njuta av underhållningen som bjöds på Södra Teatern. Och länge tog det också...trodde aldrig att det skulle ta slut, men vi hann i alla fall följa hockeymatchens fem sista minutrar.

Jag är mycket imponerad av Luleå Hockey och ber verkligen om ursäkt för att jag inte riktigt trodde på vinst innan matchen. Alla andra resultat gick emot Luleå så det var väldigt viktiga poäng vi fick med oss från Skandinavium. Nu tror jag på seger mot Brynäs och jag hoppas att Coop Arena blir fullsatt och att publiken verkligen bär fram laget till seger! Den matchen missar jag inte!

Inga kommentarer: