lördag 17 mars 2007

Lots of wedding stuff to do

Det är knappt 3,5 månader till vårt bröllop och med tanke på att vi ska vara utomlands under hela april så är det några saker vi måste fixa göra bort och fixa innan resan. Det känns i alla fall som att vi ligger bra till med planeringen, men trots det kommer säkert veckan innan bröllopet att bli hektisk. Risken är ju att man blir som värsta "bridezillan" men jag tror inte det har gått så långt ännu... Och som tur var visade detta test att jag inte verkar vara i riskzonen.

I veckan har vi börjat fixa diskjockey och högtalaranläggning, ringt om tårta, börjat planera med frisören som för övrigt är min moster Margith, bestämt meny och framför allt så har jag hämtat klänningen! Jag har dock inte provat den nu utan väntar till ett tag efter USA-resan. Jag befarar att kroppen kan anta oanade proportioner efter en sådan resa...men jag har ju två månader på mig att fixa till det efter det att vi kommer tillbaka så det är väl lugnt antar jag?! Vi har även planerat att vi ska fixa med blommorna - bland annat brudbukett och dekorationer, och eventuellt beställa ring när vi är i Luleå under nästa veckoslut.

Inga kommentarer: